Ales Görsel Sözel Mantık Eğitim Seti indir

2016 sonbahar 2017 ilkbahar ve daha sonraki dönemlerde kullanılabilecek kısa adıyla ales olan Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı kapsamındaki konulardan olan sözel mantık ile ilgili sorular üzerinden detaylı ve anlaşılır görsel eğitim seti.Mantık muhekeme problemlerinin çözüm yöntemleri ve gidilecek en kestirme yollar hakkında ales bakımından gayet eğitici bu sözel mantık videolu görsel seti indirmek için yazının devamındaki bağlantıdan faydalanabilirsiniz.

İyi çalışmalar.

indicin

indir

rsmnltim lnktl

Tagged with: , , , , , , , ,
Ales, Ders Videoları kategorisinde yayınlandı
2 comments on “Ales Görsel Sözel Mantık Eğitim Seti indir
  1. hiyarinteki diyor ki:

    seti indirdim ama vakit buldukça bakmayı düşünüyorum bunun haricinde ales mantık ders notu veya çözümlü sorular pdf olarak indirilecek şekilde var mı?

    Beğen

Bir Cevap Yazın

