9 Adet Kpss Ortaöğretim-Önlisans Tg Denemeleri

Türkiye geneli yapılan 2016 yılı güncel kpss ye yönelik genel kültür ve yetenek kaliteli ortaöğretim ve önlisans denemeleri ve çözümleri.

Evet ilk cümlede de belirtildiği üzere çözümlü tg denemeleridir.İçerik olarak ülke geneli yapılmasından dolayı soruları gayet özenli ve genel müfredatı kapsayacak şekilde sınava özgü gerçekçi bir şekilde seviye ölçmeye ve aynı sınava girmişçesine kendi durumunuzu görmenize olanak sağlar.Pdf formatında olan bu 9 çözümlü denemeyi indirmek için alttaki bağlantıdan faydalanabilirsiniz.

 

İyi çalışmalar.

 

indicin

indirpdf

rsmnltim

lnktl

 

Tagged with: , , , , , , ,
Kpss, Kpss Denemeler kategorisinde yayınlandı
3 comments on “9 Adet Kpss Ortaöğretim-Önlisans Tg Denemeleri
  1. misafir diyor ki:

    İndirilmiyor

    Beğen

  2. kekimiyedim diyor ki:

    Admin güncelmiş teşekkürler diğer kpss çözümlü kaynaklar (mesela bunun gibi pdf denemeler) de paylaşmanı isterim bir de özet ders notları arıyorum yardımcı olursan sevinirim.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

