Kpss Matematik Konu Anlatım Çalışma Kitabı indir PDF

Kamu Personeli Seçme Sınavı na yönelik matematik konularının anlatımı,bu konularla ilgili kpss de ortalama kaç soru geldiğini,önemli yerlerin ve püf noktaların işaretlendiği,konu anlatımından sonra gerekli kavratıcı çözümlü örnek soruların bulunduğu bir konu anlatım çalışma kaynağı.Sıkıcı olmayan anlaşılır defter notu formatında bir anlatıma sahip.Diğer sınavlar için matematik 1 çalışan arkadaşlara da önerilir.PDF olarak aşağıdan indirebilirsiniz.

 

İyi çalışmalar.

 

İndirmek  için :

tiklaindir

Bc.vc den dosya indirme resimli anlatım için :

tikla

Tagged with: , , , , ,
Kpss, Kpss Kitaplar kategorisinde yayınlandı
One comment on “Kpss Matematik Konu Anlatım Çalışma Kitabı indir PDF
  1. Lenfoma diyor ki:

    2017 kpss için matematik ten ders notu arıyorum pdf olarak.Çok şey istedim ama bi de çözümlü bir soru bankası varsa internette bulamadım ama varsa paylaşırsanız çok güzel olur.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

